علی اکبر جونمعلی اکبر جونم، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

منو بابا و علی کوچولو

عکس امروز از علی اکبر نازم

1392/12/14 17:46
635 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

الان که دارم برات مینویسم تازه شما لالا کردی

یه کوچولو سرما خوردی منو بابایی دیروز عصر شمارو بردیم پیش دکتر خلعتبری که یه  چندتا شربت و 3 تا

آمپول برات نوشت البته دکتر ازم پرسید دارو بهش بدم یا آمپول منم گفتم آمپولناراحت

یه وقت نگی چه مامان بدی دارم آخه عزیزم میخواستم که زودتر خوب بشی، بابا که رفت داروهارو

گرفت و اومد خانوم منشی خواست آمپولت بزنه بابا که سریع از اون مکان رفت به قول خودش

نمی ترسه هااااا فقط حساسهنیشخند

تو هم توو بغلم بودی خانوم منشی گفت الان این بچه ها متوچه نمیشن همین که پنبه رو به بدنت زد

شما هم شروع کردی به تکون خوردن بالاخره آمپول رو زد و شما هم یه کوچولو گریه کردیگریه

منشیه بهم گفت چه بچه باهوشیهلبخند

راستی خیلی دلم میخواست به موهای نازت یه سنجاق سر یا کلیبس میزدم آخه خیلی ذوق دارم

بعد که بزرگ شدی عکستو دیدی میگی مامان این دیگه چیه به موهای من زدیعصبانیاونوقت منم سرتو

توو بغلم میگیرمو بوس بارونت میکنم ماچ

راستی دیروز برای اولین بار هم به تنهایی حموم بردمت هم اینکه برای اولین بار 2 قاشق کوچیک بهت آب

دادم

نمیدونم چرا یهو دلم گرفت وقتی نوشتم بهت آب دادم

آب بنوش پسرم

نوزاد 2 ماه ی من

آب بنوش به یاد تشنه لب های کربلا

به یاد نوزاد 6 ماهه

دوست دارم

تمام خوشی من و بابا برای زندگی علی جونمقلب

پسندها (2)

نظرات (9)

پرتو
14 اسفند 92 20:22
ای جونم با اون کلیپسای کوچولوشم خوشگله جیگر خاله ، الهی بگردم چرا مریض شدی ایشالا که دیگه مریض نشی عشقم ، عزیزم خیلی مواظب این فسقلی باش بوسسسسسسسس برای علی اکبر نازم و مامان گلش
پسر خاله
15 اسفند 92 11:11
جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانِ پِسر خااااااااااااااااااللللللهههههههه پسررررررر خاله چ گُله سریی داررررررررررررررررررره
اشراق مامان علیرضا
17 اسفند 92 18:15
چه گله سریم براش زذه ماشالا چه بزرگ شده
ازاده مامان آرتین
18 اسفند 92 16:52
اینجا رو نگاه کن علی اکبر دخمل شده-ماشالا به جونت عزیزم-خدا نکنه تو مریض بشی گلم-مامانش بیشتر مواظبش باش
مامان امیررضا
21 اسفند 92 1:42
ماشالله به جیگر خاله .خوشمل شدی با گل سرها .خدا نکنه جوجه کوچولومون مریض بشه
مامان بهاره مامان امیرمحمد
21 اسفند 92 12:40
وای عزیزم ماشاءا.. چقدر بزرگ شدی چقدر بانمک تر شده چه گل سرهای قشنگی مامی برات زده منم بعضی وقتها به موهای کوتاه امیرمحمدم گل سرهای قشنگ می زنم ولی امیرمحمد چون متوجه میشه زودی می کنه از سرش ما که دختر نداریم مجبوریم پسرمون را شبیه دخمل بکنیم الهی دورت بگردم علی اکبر خودش همین طوری خیلی خوشگل و شیرینه لازم به گل سر نیست عزیزم یه بوس آبدار
مامان شایان
24 اسفند 92 23:01
گل پسر دوست داشتنی دوست دارم
رضوان مامان رادین
25 اسفند 92 23:11
وااای گلم چرا سرما خوردی.رادینم چند روزه سرما خورده.ایشالا که زودی خوب بشی عسلمممم
مامان پارسا و پوریا
16 اردیبهشت 93 22:06
ای جــــــــــــــــــــــان چقد ناز شده گل پسرت خدا حفظش کنه.