علی اکبر جونمعلی اکبر جونم، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

منو بابا و علی کوچولو

مرور خاطرات

1392/12/24 0:13
480 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم انشالا همیشه سالم و سرحال باشی

الان که دارم برات مینویسم شما بعد از اینکه سر پام بودی لالا کردی

یادش بخیر پارسال این موقع در حسرتت بودم اما خدارو شکر امسال خودتو دارم

پارسال توو خونه تنها بودم اما حالا تو کنار منی

حالا دیگه روزها و ماهها رو نمیشمرم

حالا دیگه توو دلم غمی ندارم

حالا دیگه آه از  وجودم بلند نمیشه

.

.

.حالا دیگه از ته دلم لبخند میزنم

علی جونم با یک لبخند تو،هر سختی برام آسون میشه

پارسال این موقع توو آرایشگاه سرم خیلی شلوغ بود با اینکه صبح تا غروب مشغول بودم اما لحظه ای

فکرت آرومم نمیکرد وقتی یک لحظه نداشتنت یادم میومد بی صدا میشکستم

خداااااااااااااااااارو شکر حالا دیگه امسال علی اکبرمو دارم حالا دیگه به جای آرایشگاه، با پسر عزیزم

دارم روزها رو سپری میکنم

حالا دیگه امسال واسه عید منو بابایی تنها نیستیم

نمیدونم این آخرین پست آخر ساله یا نه! اما اگه بازم فرصتی شد میامو وبتو آپ میکنم

علی اکبرم

پسر عزیزم

عید و بهار منو بابا محمد توییماچ

با تو زندگی ما همیشه بهارهقلب

پسندها (1)

نظرات (8)

پسر خاله علیرضا
24 اسفند 92 17:53
ااااااااااااااایییییییییییییی جاااااااااااان پسرررررررررررررررر خااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالللللللللللللللللللللههههههههههههههههههههه
مامان امیررضا
25 اسفند 92 0:37
عزیزم وافعا خوشحالم از خوشحالیت دقیقا می دونم چه حسی داری .راستی اسم وبت رو هم از مامان منتظر به مامان علی اکبر کوچولو تغییر دادم توی وبلاگم .براتون بهترین آرزوها رو دارم در سال جدید
مامان نغمه
25 اسفند 92 18:39
خدا رو شکر عزیزم... الهی همیشه سلامت باشه گل پسرت
رضوان مامان رادین
25 اسفند 92 23:13
عاشقتم عسل خاله
ازاده مامان آرتین
26 اسفند 92 18:01
خدا رو شکر عزیزم بابت این نعمتش
مامان سونیا
27 اسفند 92 10:56
با ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو پیشاپیش مبارک
پرتو
28 اسفند 92 22:21
بهار ثانیه ثانیه می آید… و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد... سال نو پیشاپیش مبارک
مامان امیرحسین جونی
3 فروردین 93 5:01
سال نو رو بهتون تبریک میگم امیدوارم سال جدید براتون پر از شادی و سلامتی و آرامش و کلی خبرای خوب باشه بوس واسه ی مامانی و پسملی مون