علی اکبر جونمعلی اکبر جونم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

منو بابا و علی کوچولو

8 ماه و 8 روزگی علی اکبرم

1393/6/10 16:01
786 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان فدات بشم

حالا دیگه تمام وقتم تو شدی حالا دیگه صبح و شبم تو شدی

ماشالا خیلی بزرگ شدی حالا دیگه براحتی چهاردست وپا میری کم کم داری سعی میکنی وایسی

از نیومدنم بگم که اینترنتم خیله وقته قطع شده و سرعت نداره از طرفی هم اصلا فرصت نوشتن ندارم

اولین باری که توی روروئک نشستی 25 خرداد 93 بود حالا دیگه با روروئکت بدو میکنی موقع خواب دمر میشی

غلطت میزنی . اولین کلمه ای که گفتی بابا  بود حالا دیگه بابا و ماما و به به و آب به رو براحتی میگی.

عزیز دلم ببخشید نتونستم زودتر بیام برات بنویسم چون الانم خونه خاله فاطی هستیم تونستم برات بنویسم

الانم شما داری با سها بازی میکنی در واقع گفتم شمارو سرگرم کنن تا من بنویسمچشمک

میدونم که خیلی چیزا رو ننوشتم اما بازم میامو برات مینویسم عکستم دفعه بعد میزارم

راستی واکسن 6 ماهگیتو زدیم تب کردی تا 2 روز  توی تب بودی وزن 7 ماهگیتم 9 کیلو و نیم بود

3 ماهی میشه دارم بهت غذا میدم اما متاسفانه جدیدا سوپ و غذاهای مایع نمیخوری

حالا اینا که خوبه دیگه با قاشقم غذا نمیخوری

مکافاتی فعلا دارم با غذا خوردنتکچل

عزیز دلم ببخشید نوشتنم خیلی هول هولی شد ایشالا دفعه  بعد از خجالتت در میام با عکساتخندونک

 راستییییییییییییییی آرایشگامو بخاطر گل روی تو کلا جمع کردم بابا محمد گفت تا علی اکبر بزرگ نشه

آرایشگاه بی آرایشگاهدلخور

آرایشگاه که سهله تمام زندگیمون رو برای تو میبخشیم

 دوست دارم پسر عزیزمبوسمحبت

 

پسندها (2)

نظرات (3)

بابای ملیسا خانم ناناز
14 شهریور 93 13:33
با سلام . ضمن عرض تبریک به خاطر داشتن کوچولوی قشنگتون و همچنین نوشته ها و وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدید عروسی و تولد به روز شد . ممنون میشم اگر به کلبه مجازی دخترم قدم بزارید و با گذاشتن یک خط یادگاری ، آینده شیرین و دوس تداشتنیش رو شیرین تر و لذت بخش تر کنید . منتظر شما هستیم .
نیر
27 شهریور 93 13:39
سلاااام.. دیگه مشغول شدیا حسابی... چه لحظا قشنگی رو نوشتی از لحظات بزرگ شدن گل پسرت.. الهی همیشه سالم و سلامت باشین
مامان سونیا
16 مهر 93 11:48
کودک که بودیم هیچ کس روزمان را تبریک نگفت اما حالا من روز کودک را به تو که سادگی و صداقت و صفای وجودت همچون کودکان است تبریک میگویم