علی اکبر جونمعلی اکبر جونم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

منو بابا و علی کوچولو

چهل روزهگیت مبارک عزیزم انشاالله داماد بشی فدات بشم

1392/11/11 21:22
956 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان قربونت برمقلب

 امروز چهل روز از بدو تولدت میگذره امروز بعد از مدتها تونستم برات بنویسم

الان که برات مینویسم تو توی خواب نازی، امروز با زن عموت حمومت کردم بعد حموم شیر خوردی و مثل

فرشته ها خوابیدی، چقدر زود گذشت انگار همین دیروز بود در حسرت بودنت بودم خداروشکر حالا هم

هستی هم ماشالا بزرگ شدیفرشته

از خودت بگم که ده روزه گیت نافت افتاد و مادرجون اینا و خاله فرشته و خاله فاطی اینا اومدن خونه

بابابزرگت(بابای بابایی) از ده روزهگیت به بعد دیگه خودم از خاله فرشته یاد گرفتم خودم با باباجون

حمومت کردم خییییییلی لذت بخشه،قبلا توی لگن توی اتاق کنار بخاری میشستیمت اما امروز بردمت توی

حموم.

پریروز واسه قدووزن بردمت که بهم گفته بودن دو روز قبل از چهل روزگیت ببرم که وزنت در یک ماه و

هشت روزهگیت 4950 کیلو بود که خدارو شکر رشدت عالیهماچهورا

عزیز مامان حالا دیگه اکثر ساعتهارو به خودت اختصاص دادی قربونت برم انقدر عسل شدی که نگو

دیگه صداها رو تشخیص میدی حالا دیگه وقتی دستمون رو بالای سرت میچرخونیم سرت رو

دنبال دستمون میچرخونی و با چشمای نازت حرکت دستمون رو دنبال میکنی

همه عاااااشقتن شدی نفس منو بابا

شبا با صدای لالایی باید بخوابی که اکثرا باباجون برات لالایی میخونه خواب

بعضی از شبا بابا محمد تا صبح باهات بیداره تورو کنار خودش میخوابونه و فقط برای شیر خوردنت منو

بیدار میکنه عاشقانه بهت عشق میورزهقلب

عمو و زن عموتم خیلی دوست دارن دیگه شدی گل توو خونه

خدارو شکر پسر خوبی هستی اذیت نمیکنی گاهی اوقات فقط شبا خوابت سبکه گریه نمیکنی اما

بیداری، راستی توو 35 روزگیت که میشه مورخ 92/11/05 رفتیم خونه مادرجون بعد  ساعت 5غروب

همراه حسن بابایی و مادر جون و بابا بردیمت مطب دکتر شعبانی ساعت 6 ختنه شدی به صورت

سنتی که دو روز بعدشم پانسمانتو با مادر جون شستیم بعدش افتاد که خدارو شکر الان دیگه خوب

شدیلبخند

الان گریه میکردی که زن عمو گذاشته رو پاش تورو تابت میده، ما خونه بابابزرگت هستیم که قراره شب

بریم خونه خودمون.

میدونم اوایل یکمی دست تنها برام سخته اما فدات بشم دیگه باید عادت کنم باید بتونم تنهایی کارای

تو و کارای خونه رو برسم راستی توو فکر آرایشگاهم هستم که از اول اسفند بازش کنم اما توش

موندم چطوریسوال چون کسی نزدیکم نیست که شما رو نگه داره زمانی که مشتری دارم

تا ببینم چی میشه نشدم فدااااااای سر گل پسرم قربونت برمماچ

با اینکه یک ماه و ده روزه که توو بغلمی اما هنوز توو شوک بودنتم هنوز باورم نمیشه که خدا یه گل پسر

سالم به ما داده که شده همه دنیای ما.

علی اکبرم عزیز دلم انشالله در پناه خداوند همیشه سالم و صالح باشی پسر قشنگم من دوس دارم

تو قاری و حافظ قرآن بشی انشالله به حق نامی نام حضرت علی اکبر ع بتونیم حداقل حق نامشو ادا

کنیم انشالله شایسته نامش و راهش باشیماچ

چهل روزگیت مبااااااااااااااارکککککککککککککککقلبهوراهوراهورا

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

رضوان مامان رادین
11 بهمن 92 23:30
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ سلام عسیسم. دلم خیلی براتون تنگیده بود. ماشالا علی اکبرر جووووووووووونمممم مامانی براش اسفند دود کن حتما. از طرف منم ی ماچ آبدار بکن........ میبوسمتون
مامان شایان
11 بهمن 92 23:31
چهل روزگیت مبارک قشنگم
مامان نغمه
12 بهمن 92 20:23
عزیزم... مبارک باشه الهی به سلامتی... خدا حفظش کنه این پسر خوشگلتو... ماشاالله
مامان امیرحسین جونی
13 بهمن 92 0:11
ای جانمممممممممممممممممممممممممم عزیز دلم پسر نازم هزار ماشاالله چهل روزگیت مبارک به سلامتی ختنه هم که شدی لباساتم خوشگلن پسر طلای خاله فرزانه جون بازم بهت خیلی تبریک میگم اولش خیلی سخته ولی کم کم دستت میاد و میتونی به همه کارات برسی مواظب خودت و گل پسریمون باش
مامان ثنا
13 بهمن 92 1:25
ای جااااااااااااااااااانم. مبارکه مبارک. وااااااااااااااااای که چقد خوشحال شدم گل پسرو دیدم. من این چند وقت اخیر اصلا وقت نکرده بودم بیام. یعنی ثنا ماشالله اینقد شیطون شده که نمیرسم سر بطنم. ببخشید اینقد دیر تبریک گفتم. ایشالله سال های سال به خوبی و خوشی از با هم بودنتون لذت ببرید عزیزم. علی اکبرو به جام ببوس
اشراق مامان علیرضا
13 بهمن 92 20:22
سلامممم عزیزم به دنیا اومدن علی اکبر و به علاوه ختنه ی علی اکبر و چهل روزگیش همه مبارک باشه ان شاالله دامادیش رو ببینی گلم چقد ناز ماشاالله
پرتو
14 بهمن 92 13:25
چهل روزگیت مبارککککککککککککک خوشگل خاله الهی بگردمش با اون خوابیدن ماهش فرزانه جونم خیلی برات خوشحالم که این روزای قشنگ و با فرشتت میگذرونی امیدوارم نصییب همه منتظران نینی و من هم بشه الهی آمین
الناز
17 بهمن 92 15:31
ای جونم عزیزم 40 روزگیت مبارک خوشکل پسر...فرزانه جون خداروصد هزار مرتبه شکر عزیزم برات خیلی خوشحالم بالاخره به ارزوت رسیدی عزیزم.........پسرت خیلی نازترشده..خداحفظش کنه یاعلی
مامان پارسا و پوریا
18 بهمن 92 19:53
واااااای فرزانه چقد خوشگله واسش اسفند دود کن.قربونش برم
مریم (مامان آندیا )
20 بهمن 92 10:06
40 روزهگیت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک خاله جوووووون.......
مامان سروش و سروین
9 خرداد 93 10:51
عزیزززززم... مشالاه چه نازه... خدا حفظش کنه